reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Miliczki

Marián Miliczki

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

večne nespokojný post post moderný rebelant hľadajúci to, čo je za ... Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťpolitikazahraniciepoznámkytrinásta komnatamuž a ženasúkromnénezaradené

reklama

súkromné

Prítomný okamih

Marián Miliczki

Prítomný okamih

Mojim pokušením je ostať tam, kde práve som. Už od narodenia. alebo, v prípade, že sa donútim zmeniť svoju polohu, dostať sa na miesto určenia hneď. Podľa možnosti bez námahy. Keď sa to inak nedá, tak, čert to ber, ponamáham sa, ale výsledok chcem hneď. Myslím, že tento postoj je dosť rozšírený. Môj bývalý šéf hovorieval: Všetko, hneď a dobre! Ja som mu oponoval, že niekedy to nejde (aj kvôli mojej nechuti pohnúť sa), ale on to opakovať neprestal.

  • 9. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 980x
  • 0
Prečo

Marián Miliczki

Prečo

Prečo som na seba uplietol tento bič? Prečo sa chcem vydať ako baránok medzi svorku vlkov, ktorí ma môžu roztrhať na kúsky? Prečo ja, tichý a nepriebojný, nenápadný  a všedný, píšem teraz tento prvý článok ? Neviem. Ale, ak dovolíte, môžem na to skúsiť prísť spolu s Vami.

  • 1. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 040x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu